Logo

Over LVV TV - Social Selling

LVV TV - Social Selling

Vimeo heeft problemen met streamen; de uitzending wordt via YouTube uitgezonden. Klik op deze link:

https://youtu.be/awVqwJoFUYQ

Social Selling: iets voor u als vertrouwenspersoon?

Hoe komt u aan nieuwe opdrachtgevers? Via mond-tot-mond reclame, via ambassadeurs? Waarschijnlijk zullen dat veelal uw ‘acquisitie-kanalen’ zijn. Maar welke rol speelt LinkedIn bij het vinden van partijen waar u als vertrouwenspersoon een rol kunt spelen? Wat zien ze over u als ze u op LinkedIn vinden? Hoe laat u zich je daar zien? Waar ‘post’ u over; hoe toont u uw expertise en ervaring? Hoe weet u zich goed te onderscheiden?

Daarover gaat het Webinar ‘Social Selling op LinkedIn’ op 25 juli.Hoe kunt u uw LinkedIn profiel optimaliseren zodat potentiële opdrachtgevers u spontaan vinden? Met welke ‘content’ weet u ze te interesseren? Hoe benadert u zelf eventuele opdrachtgevers? Dit en meer in dit 1 uur durend Webinar van acquisitie-expert Victor Bonke (www.acquiro.nl)

Over Victor Bonke

Victor is specialist op het gebied van acquisitie. Acquisitie via moderne media als LinkedIn, maar ook acquisitie via de telefoon. Ruim 35 jaar ervaring met het weerbarstige onderwerp ‘koude acquisitie’. Auteur van het boek ‘Koud Bellen: Brrr… dat zijn weg gevonden heeft naar vele tienduizenden lezers.

Omdat hij ook al jaren geleden de mogelijkheden van LinkedIn ontdekte als het gaat over acquisitie en merkt dat onder andere veel zelfstandigen er nog weinig tot niets mee doen (behalve een profiel hebben) is Social Selling op LinkedIn het thema waar hij vooral de laatste jaren veel trainingen en presentaties over geeft. Hoe word je beter en vaker gevonden op LinkedIn, hoe ga je een content-strategie ontwikkelen en hoe vind en benader je prospects op LinkedIn. Allemaal vragen waarop hij (praktische) antwoorden geeft in zijn presentaties en trainingen.

Victor is van huis-uit bedrijfskundige en werkte 10 jaar in sales voor Amerikaanse computer hardware leveranciers (NCR en DEC). Na vervolgens 10 jaar als managementconsultant bij Cap-Gemini gewerkt te hebben, is hij in 2006 voor zichzelf begonnen. Daar heeft hij, ondanks de mooie jaren ervoor, nog geen seconde spijt van…

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.