1. Home
  2. De LVV
  3. Werkgroepen
  4. Helpdesk
Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

De helpdesk is bedoeld voor leden van de LVV die willen sparren met een collega-vertrouwenspersoon.
Dat kunnen vragen zijn over  de positie van de VP binnen de organisatie, over dilemma’s waar de VP tegenaan loopt binnen de organisatie, maar ook over lastige casussen en vragen die rijzen bij het contact met de melder.
De Helpdesk helpt u op weg en zal u eventueel doorverwijzen.

Heeft u een vraag voor de Helpdesk,  neem dan contact op met de LVV. Geef in het kort aan waar  uw vraag over gaat en welk contact uw voorkeur  heeft (mail of telefonisch contact).
Doorgaans wordt er binnen 48 uur contact met u opgenomen.

De beantwoording van vragen van niet-vertrouwenspersonen is in principe geen taak van de Helpdesk. Wanneer u een korte vraag heeft over de VP in z’n algemeenheid, kan de Helpdesk daarbij wel helpen. Voor uitgebreidere vragen
verwijzen wij u naar de lijst van externe vertrouwenspersonen die u kunt vinden op onze website

De helpdesk bestaat uit een aantal LVV-leden die op vrijwillige basis vragen van vertrouwenspersonen over het vertrouwenswerk beantwoorden.

De helpdesk bestaat uit:

Theo de Bruijn
Wim van Es
Maaike Menink
Carina Toebes
 

Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

Zoek een extern vertrouwenspersoon

Wilt u maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen?
Meld u dan hieronder aan.

* verplicht

LVV Tweets

  1. @LVV Waarom iedereen naar de film Bombshell zou moeten https://t.co/rzg5QOgFR0
  2. @LVV Meldingen van seksuele intimidatie en aanranding op universiteiten is in twee jaar tijd fors gestegen. In 2018 werd… https://t.co/CZEWbGRKT2
  3. @LVV De rol van een vertrouwenspersoon is vertrouwelijk. 'Niet iedereen is geschikt voor de functie', aldus @ingetebrakehttps://t.co/TXVYwbbApL