
J.M. Goverde (Jacklin)
Medewerkers kunnen situaties op de werkvloer en in de samenwerking & communicatie als onprettig of onveilig ervaren. In dat geval gaat het niet zozeer om waarheidsvinding, maar voornamelijk over dat de medewerker bij iemand terecht kan, indien nodig of gewenst de juiste hulp kan krijgen om te werken naar een oplossing. Hoe kan dit voorkomen worden? En welke vervolgstappen zijn passend en gewenst? Het is niet niks en vaak een hele stap om iemand te bellen en te spreken over ongewenst of grensoverschrijdend gedrag. Medewerkers kunnen bij mij terecht.
Ik kan de rol van externe vertrouwenspersoon voor jullie organisatie invullen. We maken kennis en we maken afspraken over onze samenwerking. Niet alleen vang ik vanaf dat moment werknemers op, maar daarnaast adviseer ik de werkgever over het beleid en mogelijke verbeteringen binnen de organisatie.
Zakelijke contactgegevens
- Organisatie
- Communicatie, HR en Coaching | mét Jacklin
- Website
- http://www.metjacklin.nl
- Adres
- 2031 VN Haarlem
Professie
- Intern / Extern VP
- Extern Vertrouwenspersoon
- Expertise(s)
-
- Industrie
- MKB
- Retail
- Anders
- Talen
-
- Nederlands
- Werkzaam in provincies
-
- Noord-Holland
- Utrecht
- Zuid-Holland
- Uurtarief
- in overleg; variabel bij incidenteel of vaste samenwerking