Vanuit diverse strategische en commerciële management posities heb ik gezien dat het verbeteren organisaties altijd start met collegialiteit, inzet en goed werkgeverschap. Duidelijkheid en openheid helpen voor beide partijen. Vertrouwen en integriteit is de basis voor een goede werkomgeving en essentieel voor het creëren van efficiëntie, laag verzuim en een hoge effectiviteit op je doel of winstdoel. Bij ambitieuze organisaties wordt de cultuur vaak gevormd door ego en politiek wat niet altijd de juiste is om als organisatie succesvol te zijn. Start met aandacht voor respect en vertrouwen alvorens sociale innovatie en groeidoelen. Minder stress, lager verzuim, en een hoge productiviteit in een vertrouwde omgeving. Ik richt me als vertrouwenspersoon Ongewenste omgangsvormen en Integriteit op: Retail, Zorg, Diensten en een aantal diverse andere sectoren
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.