1. Home
  2. De LVV
  3. Organisatie
Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

Organisatie

ALV 

De Algemene Leden Vergadering (ALV) is het hoogste orgaan in de structuur van een vereniging, zo ook van de LVV. Minimaal 1x per jaar wordt er een ALV uitgeroepen. Het bestuur draagt dan zorg voor de invulling van de vergadering, waarbij het beleidsplan en de jaarstukken de belangrijkste agendapunten zijn van die vergadering.

Bestuur

De LVV heeft een gekozen bestuur, wat bestaat uit vrijwilligers. 
Hieronder het overzicht van het huidige LVV Bestuur:

 
Margriet Maris Jaap Waverijn Vacature
Voorzitter Penningmeester
Certificering
Secretaris & Diversiteit
     
 
Inge te Brake Gerda Arends  
PR & Communicatie Zorg, Onderwijs & Sport  


Secretariaat

Het bestuur laat zich ondersteunen door een professioneel secretariaatsbureau: MOS bv in Nijkerk. Het management, leden- en financiële administratie, de secretariële ondersteuning en de telefoonbezetting zijn bij MOS bv ondergebracht.

Edith Terschegget Verenigingsmanagement
Gitta Vis Secretariaat
Marja van den Hoek Financiële administratie
Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

Zoek een extern vertrouwenspersoon

Wilt u maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen?
Meld u dan hieronder aan.

* verplicht

LVV Tweets

  1. @LVV Wij zetten onze drie sponsoren vandaag in het zonnetje! Wij danken Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen #LIVP, H… https://t.co/q3dfDZHk6h
  2. @LVV Op vrijdag 22 november is het dan zover! Mis het #LVV Jubileumcongres niet en noteer deze alvast in je agenda. Them… https://t.co/Iz0XviJeE4
  3. @LVV #Pesten komt ook voor op de werkvloer, maar is helaas moeilijk te herkennen. Daarom moeten leidinggevenden erg aler… https://t.co/XAhTIP4Sn0