1. Home
  2. De LVV
  3. Organisatie
Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

Organisatie

ALV 

De Algemene Leden Vergadering (ALV) is het hoogste orgaan in de structuur van een vereniging, zo ook van de LVV. Minimaal 1x per jaar wordt er een ALV uitgeroepen. Het bestuur draagt dan zorg voor de invulling van de vergadering, waarbij het beleidsplan en de jaarstukken de belangrijkste agendapunten zijn van die vergadering.

Bestuur

De LVV heeft een gekozen bestuur, wat bestaat uit vrijwilligers. 
Hieronder het overzicht van het huidige LVV Bestuur:

Leo ten Brink Jaap Waverijn Richard de Grood Inge te Brake Gerda Arends
Voorzitter Penningmeester Secretaris PR & Communicatie Zorg & Sport

Secretariaat

Het bestuur laat zich ondersteunen door een professioneel secretariaatsbureau: MOS bv in Nijkerk. Het management, leden- en financiële administratie, de secretariële ondersteuning en de telefoonbezetting zijn bij MOS bv ondergebracht.

Edith Terschegget Verenigingsmanagement
Gitta Vis Secretariaat
Amélie Pauwels Secretariaat
Marja van den Hoek Financiële administratie
Volg ook het laatste nieuws: LinkedIn

Zoek een extern vertrouwenspersoon

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplicht

LVV Tweets

  1. @LVV Ben jij lid van de LVV en heb jij een vraag voor je medeleden? Stel je prangende vraag op ons forum! > https://t.co/ziS9Mz3ghb
  2. @LVV Ook vaker integriteitsonderzoek in gemeenten> https://t.co/CnqHt4CfAE