Organisatie

ALV 

De Algemene Leden Vergadering (ALV) is het hoogste orgaan in de structuur van een vereniging, zo ook van de LVV. Minimaal 1x per jaar wordt er een ALV uitgeroepen. Het bestuur draagt dan zorg voor de invulling van de vergadering, waarbij het beleidsplan en de jaarstukken de belangrijkste agendapunten zijn van die vergadering.

Bestuur

De LVV heeft een gekozen bestuur, dat bestaat uit vrijwilligers. 
Hieronder het overzicht van het huidige LVV Bestuur:

  1. Inge te Brake
    Voorzitter
  2. Jaap Waverijn
    Penningmeester Certificering
  3. Gerda Arends
    Zorg, Onderwijs & Sport
  4. Juliëtte Kassing
    Bestuurslid
  5. Ronald Baars
    Bestuurslid

Staand vlnr: Gerda Arends, Ronald Baars en Juliëtte Kassing.
Zittend vlnr: Jaap Waverijn en Inge te Brake

Secretariaat

Het bestuur laat zich ondersteunen door een professioneel secretariaatsbureau: MOS bv in Nijkerk. Het management, leden- en financiële administratie, de secretariële ondersteuning en de telefoonbezetting zijn bij MOS bv ondergebracht.

Edith Terschegget
Verenigingsmanagement
Gitta Vis en Simone Mascini
Secretariaat
Marja van den Hoek
Financiële administratie
Zoek een extern vertrouwens­persoon
Social media
  1. @LVV Hoe ontstaan conflicten en hoe kun je ze voorkomen? Tijdens deze LVV TV krijgt u van Maaike Grauwmeijer de antwoor… https://t.co/77SWkoNwwh
  2. @LVV Gisteren verscheen de laatste LVV nieuwsbrief van dit jaar. Lees hem hier > https://t.co/d07efJ9y2c #LVV #Vertrouwenspersoon
  3. @LVV Vandaag, de dag van de rechten van de mens, is de afsluiting van een wereldwijde campagne over geweld tegen vrouwen… https://t.co/wxCLGITULG
Wilt u lid worden?

Het lidmaatschap staat open voor personen die als vertrouwenspersoon in of voor een arbeidsorganisatie werken. Dit lidmaatschap betreft een persoonlijk lidmaatschap. Uw organisatie is dus geen lid van de LVV, u bent zelf lid. Aanmelden en opzeggen is daarmee ook uw eigen verantwoordelijkheid.

Meer informatie