Organisatie

ALV 

De Algemene Leden Vergadering (ALV) is het hoogste orgaan in de structuur van een vereniging, zo ook van de LVV. Minimaal 1x per jaar wordt er een ALV uitgeroepen. Het bestuur draagt dan zorg voor de invulling van de vergadering, waarbij het beleidsplan en de jaarstukken de belangrijkste agendapunten zijn van die vergadering.

Bestuur

De LVV heeft een gekozen bestuur, dat bestaat uit vrijwilligers. 
Hieronder het overzicht van het huidige LVV Bestuur:

  1. Inge te Brake
    Voorzitter
  2. Jaap Waverijn
    Penningmeester
  3. Gerda Arends
    Zorg, Onderwijs & Sport
  4. Juliëtte Kassing
    Bestuurslid
  5. Ronald Baars
    Bestuurslid

Staand vlnr: Gerda Arends, Ronald Baars en Juliëtte Kassing.
Zittend vlnr: Jaap Waverijn en Inge te Brake

Secretariaat

Het bestuur laat zich ondersteunen door een professioneel secretariaatsbureau: MOS bv in Nijkerk. Het management, leden- en financiële administratie, de secretariële ondersteuning en de telefoonbezetting zijn bij MOS bv ondergebracht.

Edith Terschegget
Verenigingsmanagement
Gitta Vis en Esmée Feenstra
Secretariaat
Marja van den Hoek
Financiële administratie
Zoek een extern vertrouwens­persoon
Social media
  1. @LVV Lees hier de LVV nieuwsbrief van september met het laatste verenigingsnieuws, opinie, events en nog veel meer.… https://t.co/FDAhEREnFe
  2. @LVV Op 5 oktober is het Diversity Day! Staat diversiteit bij uw bedrijf hoog in het vaandel? Of kan het juist nog wel e… https://t.co/328DFpxXRo
  3. @LVV Op 21 april gaat LVV voorzitter Inge te Brake in gesprek met Alie Kuiper over een ILO Verdrag over de aanpak van ge… https://t.co/MqOr54AlUw
Wilt u lid worden?

Het lidmaatschap staat open voor personen die als vertrouwenspersoon in of voor een arbeidsorganisatie werken. Dit lidmaatschap betreft een persoonlijk lidmaatschap. Uw organisatie is dus geen lid van de LVV, u bent zelf lid. Aanmelden en opzeggen is daarmee ook uw eigen verantwoordelijkheid.

Meer informatie